Evaluation:
Published: 04.06.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 1.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 2.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 3.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 4.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 5.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 6.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 7.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 8.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 9.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 10.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 11.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 12.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 13.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 14.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 15.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 16.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 17.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 18.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 19.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 20.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 21.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 22.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 23.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 24.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 25.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 26.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 27.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 28.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 29.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 30.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 31.
  • Research Papers 'Efektīvākās macīšanās metodes angļu valodas apguvē 9.klasē', 32.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Terminu vārdnīca    4
  Ievads    6
1.  Skolēnu apgūstamās zināšanas un prasmes angļu valodā 9.klasē    8
1.1.  Valodas jomas    9
2.  14-15 gadīgu pusaudžu psiholoģiskais raksturojums    10
2.1.  Pusaudžu vecumposms    10
2.2.  Pašapliecināšanās nozīme pusaudža dzīvē    11
2.3.  Pašvērtējuma paaugstināšanās    11
3.  Mācīšanās metodes    14
3.1.  Lasīšana    14
3.3.  Rakstīšana    15
3.4.  Runāšana    16
3.5.  Valodas lietojums - gramatika    16
4.  Pētījums par efektīvākajām metodēm un paņēmieniem angļu valodas apguvē 9.klasē    18
  Secinājumi un priekšlikumi    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. 9.klasē ir jāapgūst ļoti daudz un pēc iespējas plašāk angļu valodas runāšanas tehnika, protams, neaizmirstot arī par pārējām valodas jomām. Tātad pēc iespējas plašāk jāattīsta sarunvalodas un komunikācijas prasmes, kas būs noderīgas jebkurā dzīves situācijā.
2. Šajā pusaudžu vecumposmā skolēna psiholoģiskais stāvoklis var būt diezgan nestabils, ļoti mainīgs, kas ir saistīts ar sevis meklēšanu apkārtējā sabiedrībā, savas identitātes apzināšanos, un tieši tas var ietekmēt efektīvu mācīšanās procesu. Neskatoties uz to, ka pusaudzī psiholoģisko pārmaiņu iespaidā ir daudz negatīvā ir arī pozitīvie aspekti, kā, piemēram - skolēns sāk kļūt par pieaugušu cilvēku, kura domāšanas spējas kļūst loģiskākas, skaidrākas, koncentrētākas, pamatīgākas, kas nozīmē, ka skolēns darīt visu patstāvīgāk un veidojas lielāka patstāvība un pašpārliecinātība par savām spējām.
3. Ir ļoti daudz informācijas par veidiem kā apgūt efektīvi svešvalodu un atrast to īsto un vienīgo – tikpat kā nav iespējams. Bet mūsdienās viss ir izveidots tik kompakts un gatavs lietošanai, ka skolēns jebkurā laikā var atrast sev nepieciešamo un atbilstošāko metodi – citam nevajag neko meklēt, jo viņam pietiek ar to, ko viņš apgūst stundu laikā, kādam citam skolēnam savukārt nepieciešams meklēt kādu paņēmienu vai metodi, lai atvieglotu mācīšanās procesu.
4. Izpētot dažādu autoru darbus un intervējot angļu valodas skolotāju, kā arī aptaujājot skolēnus, darba autore konstatēja, ka ir ļoti daudz un dažādas metodes un paņēmieni, kā apgūt svešvalodu, tomēr kā efektīvākās izkristalizējās sekojošas metodes – padziļinātā teksta analīze, kuras ietvaros skolēns apgūst principā visas valodas jomas un radošo darbu veikšana.

Author's comment
Atlants