Evaluation:
Published: 15.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 1.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 2.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 3.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 4.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 5.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 6.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 7.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 8.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 9.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 10.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 11.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 12.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 13.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 14.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 15.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 16.
  • Presentations 'Estētiskā audzināšana', 17.
Extract

Darba mērķis
Darba mērķis ir uzzināt vairāk par estētisko audzināšanu, labāk izprast jēdzienus estētika, estētiskā audzināšana, personības estētiskā kultūra. Ka arī savā darbā mēs apskatījām kā veidojas estētiskā gaume bērnam.
Ar saviem darba rezultātiem mēs iepazīstināsim klausitājus.

Kas ir estētika?
Estētika ir filozofijas nozare, kas aplūko jautājumu par skaisto īstenībā un mākslā.
Pretstatu vienotība: skaistais un neglītais, komiskais un traģiskais, cildenais un zemiskais.
Pēc satura estētikas kategorijas ir līdzīgas ētiskajām: labie darbi parasti liekas arī skaisti, bet ļaunie- neglīti, pretīgi. Traģiskais nomāc, bet komiskais uzmundrina.

Cildenais un zemiskais ir ētikas un estētikas kategorijas, šī sakritība liecina arī par ētisko un estētisko jūtu radniecību un ceļ estētiskās audzināšanas pedagoģisko vērtību- izkopjot estētiskās jūtas, sekmējam arī sirdsapziņas (morālo jūtu) attīstību.
Likumpārkāpēji neciena un nepazīst estētiskās vērtības, bet ja labošanas iestādēs izdodas šīs vērtības atklāt, tad viņu ceļš uz normālo dzīvi ir jau aizsācies. …

Author's comment
Atlants