Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 1.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 2.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 3.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 4.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 5.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 6.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 7.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 8.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 9.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 10.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 11.
  • Samples 'Apskatīto pieeju salīdzinājums', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ūdenskrituma modelis    3
  Spirāles modelis    4
  Programmatūras izstrādes projektos lietotie standarti    5
  Priekšrocības un trūkumi    5
  Ūdenskrituma modelim ir šādas priekšrocības    5
  Ūdenskritums modelim ir šādi trūkumi    5
  Modelis uzņēmumu vajadzībām    6
  Spējā programmatūras izstrāde    7
  Populārākās spējās izstrādes metodes    7
  Tradicionālā pieeja    7
  Pieejas trūkumi    8
  Pieejas plusi    8
  Iteratīvā plānošana    9
  Secinājumi    10
  Literatūras avots    11
Extract

Secinājumi
Salīdzinot abas metodes, ir iespējams izsecināt to, ka katrai no tām ir savi plusi un mīnusi. Kā piem., ūdenskrituma metode atbalsta vairākas iespējas un vairākas metodes, kas ļauj atrisināt un izpildīt noteiktos uzdevumus. Savukārt, spējās pieeja ik pēc noteikta laika piedāvā iespēju pārbaudīt topošo / gatavo produktu un vienmēr pasniegs klientam kvalitatīvu produktu.
Manuprāt, spējās pieejas ir kvalitatīvāks, produktīvāks un palīdz daudz vairāk komunikācijas ziņā, jo šis modelis pieprasa strādāt grupās un vadītājiem ir jārāda piemērs par to kas un kā notiek. Šis modelis man patīk daudz labāk, jo pats personīgi dodu priekšroku strādāt grupās un kopīgi pieņemt lēmumu. Jā, citreiz pašam ir viss jāizdara, bet grupu darbs rada pārliecību, uzlabo komunikācijas spējas un problēmas ir atrisināt daudz vieglāk, jo viens cilvēks nespēj pagatavot to ko vēlas klients.
Gala noslēguma varu piebilst to, ka katram uzņēmuma ir savas metodes, savi principi un nav liela nozīme ar kādu programmatūru darbojas. Ja tiek izpildīts viss ko klients vēlas un viņu tas apmierina, tad beigu beigās viss ir kārtībā. Katram modelim ir savi plusi un mīnusi, tikai citiem tie šķitīs labāki, citiem sliktāki.

Author's comment
Atlants