Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 1.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 2.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 3.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 4.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 5.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 6.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 7.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 8.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 9.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 10.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 11.
  • Research Papers 'Rotaļa - jaunākā skolas vecuma bērnu muzikālo spēju attīstītāja', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Muzikālo spēju attīstība jaunākajā skolas vecumā    4
  Muzikālā rotaļa    7
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
  Pielikums    12
Extract

Sākumskolā skolēniem piemīt tieksme aktīvi izteikt sevi konkrētā darbībā. Tieši aktivitāte un nerimstoša zinātkāre ir ceļš uz zināšanām, prasmju un radošo spēju attīstību. Mūzikas stundas ir īpašas ar to, ka tās attīsta skolēnu emocionalitāti, bagātina jūtu pasauli, raisa fantāziju, iztēli. Emocionālā pašizpausme, muzikālā jaunrade ir nozīmīgākie skolēna radošās pieredzes ieguves veidi. Mūzikas nodarbībās skolēni iegūst arī intelektuālas darbības pieredzi. Iedziļināšanās dziesmas, skaņdarba iekšējā struktūrā, tās attīstībā, mūzikas teorijas apguve un tās izmantošana praktiskajā muzicēšanā, iepazīšanās ar bagāto muzikālo mantojumu attīsta ne tikai prātu, bet arī ļauj skolēnam gūt māksliniecisku pārdzīvojumu, veidojot pamatu viņa muzikālās gaumes attīstībai.
Skolēnu muzikālie panākumi lielā mērā ir atkarīgi no ieinteresētības, vēlmes muzicēt un mācīties. Svarīgs mūzikas skolotāja uzdevums ir radīt interesi par daudzveidīgo un interesanto mūzikas pasauli, lai skolēnos mostos vēlēšanās to iepazīt un izzināt. Šo interesi un vēlmi veiksmīgi var radīt, mācību procesā izmantojot dažādas muzikālās rotaļas. …

Author's comment
Atlants