Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2008.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 1.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 2.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 3.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 4.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 5.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 6.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 7.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 8.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 9.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 10.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 11.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 12.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 13.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 14.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 15.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 16.
  • Presentations 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 17.
Extract

Svarīgs jautājums ir internetā publicētās informācijas ticamība.
Ir ļoti grūti pārbaudīt tīklā pieejamās informācijas patiesumu. It īpaši, ja tā ir anonīma.
Galvenās prasības saturam – plaša, aptveroša informācija un ticamība. Informācijai jābūt pēc iespējas aktuālākai un labi sistematizētai. Tīmekļa vietā jābūt norādēm uz lappusēm ar galveno informāciju. Ir labi jāpārdomā tīmekļa vietas hierarhiskā struktūra. Nav pieņemts veidot saites starp viena līmeņa lappusēm.

Author's comment
Atlants