Evaluation:
Published: 23.07.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 1.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 2.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 3.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 4.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 5.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 6.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 7.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 8.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 9.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 10.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 11.
  • Practice Reports 'Prakses atskaite - 3. vec.posms. pirmā prakse', 12.
Extract

Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā- mācību vide un tās ietekme bērna attīstībā.

1.1
• Mācību vide ir piemērota un droša bērniem ko iekārtojusi skolotāja laika gaitā strādājot ar bērniem. Telpa ir gaiša un izstaro patīkamu auru, kas liek justies mājīgi un gaidīti. Telpa ir ļoti pārredzama un bērniem tajā ir viegli orientēties. Telpā ir gan soli, kas bērnus sagatavo jaunam dzīves posmam, un dod ieskatu par to kāda būs ikdiena 1. klasē, kā arī bērniem ir pieejamas dažādas attīstošas rotaļlietas, kā piemēram, lego, un, protams, dažādas citas spēles un rotaļas, kas bērniem attīsta radošumu un domāšanu. Materiālu klāsts ir pietiekošs un daudzveidīgs, kas liecina, ka bērni spēj realizēt dažādas radošas idejas, ko piedāvā skolotāja atbilstoši tēmai vai kādam specializētam tematam. Bērni pie galdiem sēž pa vienam, izņēmumi ir vien tad, kad ir brīvais laiks un galdus var stumt kopā, un tad, kad ir jāpilda kopīgi uzdevumi, kā piemēram, grupu darbi vai pāru darbi. Galdu izkārtojums ir pielāgots laika gaitā, izvērtējot katra bērna spējas un koncentrēšanos darbu izpildes laikā. Ir arī atsevišķs galds, kas paredzēts kādam konkrētam gadījumam, kas stāv blakus skolotājas galdam, piemēram, individuālam darbam ar bērnu lasīšanas laikā.…

Author's comment
Atlants