Evaluation:
Published: 20.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mīti par medijiem un auditoriju', 1.
  • Summaries, Notes 'Mīti par medijiem un auditoriju', 2.
  • Summaries, Notes 'Mīti par medijiem un auditoriju', 3.
Extract

Daudzi uzskata, ka televīzija ir noiets etaps un to nomaina internets un daudzas citas jaunās tehnoloģijas, bet īstenībā tā nav. Andas Rožukalnes grāmatā “Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija” raksta, ka lielākā daļa auditorijas pētījumu un teorētisko atziņu saistītas ar televīzijas kā izplātītākā un ietekmīgākā medija auditoriju.
2011.gadā izveidojies mīts par to, ka inbox.lv e – pastu vairs nelieto, bet dod priekšroku gmail.com. Internetā redzamie dati liecina, ka inbox.lv ir apmeklētāka interneta lapa Latvijā. Kā arī pēdējo 2 gadu laikā nav novērotas kāda izteikta tendence apmeklējuma samazināšanās ziņā . Kopumā ir daudz un dažādu mītu par medijiem un to auditorijām, un veiktie pētījumi liecina, ka mēs cilvēki uzskatām un runājām vienu, bet darām īstenībā pavisam ko citu. Manuprāt, arī cilvēki īpaši neapskata tādus veiktos pētījumus, kas īstenībā ir bēdīgi.
Prātā ir palikusi atziņa, ko pasniedzēja citēja no Makvela teiktā, ka “mēs lietojam pazīstamu vārdu, bet parādība ir izzūdoša”. Auditorija nemitīgi mainās, tāpēc arī tas ir vislielākais izaicinājums. Ar katru jauno izgudrojumu, auditorija nedaudz izmainīsies – pielāgosies vai pretosies. Tomēr kopumā mīti par medijiem un to auditorijām tiks radīti vēl un vēl.

Author's comment
Atlants