• Lasītmācīšanas metodes un uzdevumi pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem

     Evaluated!

    Essays2 Pedagogy, Psychology

Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Essays 'Lasītmācīšanas metodes un uzdevumi pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības tra', 1.
  • Essays 'Lasītmācīšanas metodes un uzdevumi pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības tra', 2.
Extract

S. Liepiņa uzsver, ka bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem iztēles īpatnības rada problēmas mācību procesā, jo viņiem grūti radīt jaunus iztēles priekšstatus jebkurā mācību stundā, tāpēc skolotājam jāpalīdz bērniem saskatīt un vismaz elementāri izprast jaunrades darbības stadijas: pirmajā jaunrades stadijā iztēlē jārada vispārināts priekšstata tēls; otrajā jākonkretizē tā detaļas; trešajā jākombinē, jāatlasa vajadzīgais, lai radošo ieceri īstenotu reālajā darbībā, vienalga, vai tas būtu rokdarbs vai zīmējums, vai domraksts.…

Author's comment
Atlants