Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 1.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 2.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 3.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 4.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 5.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 6.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 7.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 8.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 9.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 10.
  • Research Papers 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 11.
Extract

1.Situācijas analīze
Hotel Jelgava atrodas Jelgavas centrā, tā ir 3 zvaigžņu viesnīca, kas pieder SIA „Kulk”. Viesnīcā ir 30 komfortabli numuriņi – standarta, apartamenti, mini lukss un lukss. Viesnīcas piedāvājumā ir arī 3 konferenču zāles, kurām iespējams arī izīrēt tehniku.
Tā kā viesnīca atrodas kultūrvēsturiskā ēkā, tad pārveidot tās ārieni nevar. Ēkā atrodas ne tikai viesnīca, bet arī skaistumkopšanas salons, atpūtas komplekss ar saunu un kafejnīca, kas nav saistībā ar viesnīcu, bet ir individuāli uzņēmumi.

Author's comment
Atlants