Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Reklāmas īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos', 1.
Extract

Arvien vairāk reklāmas paliek labvēlīgākas visām tautām. Varam novērot, ka reklāmās nav nekāda rasisma, dažādu tautu pārstāvji tiek iesaistīti reklāmās, iespējams tā cenšoties piesaistīt lielāku auditoriju. Ir vairākas reklāmas kurās šī vienlīdzība starp dažādu tautu pārstāvjiem tiek akcentēta.
Katrs nu cenšās kā māk to uzmanību piesaistīt tieši savai reklāmai. Lielu popularitāti ir ieguvusi reklāmas, kurās iesaista vai nu tieši konkrētā valstī atpazīstama persona, vai arī visā valstī pazīstama persona. …

Author's comment
Atlants