Evaluation:
Published: 26.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbības konspekts runas attīstībā', 1.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbības konspekts runas attīstībā', 2.
  • Summaries, Notes 'Rotaļnodarbības konspekts runas attīstībā', 3.
Extract

Kustību pauze:
Šodien ārā ir drēgns laiks, vilciņam arī kājas nosalušas. Bērni iesim kopīgā rotaļā un sasildīsimies. Rotaļa ar dziedāšanu „Adiet, bērni, ko adiet!”.

Šodien mēs esam satikuši mūsu draugus- meža dzīvniekus.Ko jūs par viņiem varat pastāstīt?
Bērni vienu meža dzīvnieku- rotaļlietu un stāsta par šo dzīvnieku. Skolotāja mudina runā lietot vārdus, kas izsaka šī dzīvnieka darbību, izskatu un rakstura īpašības.
Pēc stāstījuma kopīgi izliekam katra dzīvnieka vārdu no burtu kartiņām ( vienā pusē kartiņai ir burts, otrā – cipars, kas parāda, kurš pēc kārtas ir attiecīgais burts šī dzīvnieka vārdā.)
Nobeigumā atkārtojam , kādi meža dzīvnieki dzīvo Latvijas mežos.
Kurš dzīvnieks jums patīk vislabāk? Kāpēc?
Skolotāja uzslavē bērnus par labi veikto darbu un aicina brīvajos brīžos uzzīmēt dzīvnieku, kurš patika vislabāk.

Author's comment
Atlants