Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 1.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 2.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 3.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 4.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 5.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 6.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 7.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 8.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 9.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 10.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 11.
  • Research Papers 'Tirgus pētīšana un informācijas iegūšana', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus veidi un to ietekmējošie faktori    5
2.  Tirgus izpētes process    9
2.1.  Problēmas noteikšana    9
2.2.  Mērķu noteikšana    9
2.3.  Datu vākšana    10
2.4.  Datu analīze    11
2.5.  Pētījumu rezultātu pārskata sagatavošana    11
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Ikvienas organizācijas, uzņēmuma un firmas pastāvēšana un attīstība iespējama vien tikai pie veiksmīgas uzņēmējdarbības, un tās pati svarīgākā sastāvdaļa ir tirgus, citiem vārdiem sakot, pircēji. Ikviens no mums var pagatavot kādu īpaši skaistu lietu un vēlēties to pārdot, taču, ja nevienam to nepiedāvāsim un nezināsim, kam piedāvāt, lai cik skaista tā arī būtu, mūsu prece tā arī paliks nenopirkta. Un ne jau tādēļ, ka to nevienam nevajadzētu. Mēs, protams, varam savu ražojumu piedāvāt ikvienam, ko satiekam, bet vairumā gadījumu tā būs pilnīgi veltīga laika šķiešana – kādam neko tādu nevajadzēs, kādam nebūs pietiekami daudz naudas un varbūt tikai desmitajam no visiem potenciālajiem pircējiem mūsu prece būs nepieciešama tik lielā mērā, ka viņš to iegādāsies. Kad katrs personīgi vēlamies kaut ko pārdot, mēs izvērtējam iespējamo pircēju vēlmes un iespējas. Nav taču nozīmes piedāvāt dārgu kažoku kaimiņam, kurš skaita santīmiņus maizītei! Un nepiedāvāsi tak bērnu čībiņas vientuļam vīrietim vecpuisim vai tikko kūpinātu vistiņu veģetārietim! Lai mums veiktos jau pie pirmā piedāvājuma un prece tiktu pārdota, ir būtiski zināt, kam un ko piedāvāt, tātad iepriekš ir jāzina šo apkārtējo cilvēku vēlmes un finansiālās iespējas. Ir jāievāc informācija!…

Author's comment
Atlants