Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 1.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 2.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 3.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 4.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 5.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 6.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 7.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 8.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 9.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 10.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 11.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 12.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 13.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 14.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 15.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 16.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 17.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 18.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 19.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 20.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 21.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 22.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 23.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 24.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 25.
  • Research Papers 'Organizācijas izpēte', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Praktiskā pētījuma mērķis    3
  Praktiskā pētījuma uzdevumi    3
  Pētījuma metodika    3
  Pētījuma bāze    4
  Organizācijas raksturojums    5
  Pētījumā izmantoto metožu pamatojums    6
  Darba kalendārais plāns    9
  Iegūto datu apstrādes rezultāti    10
  Iegūto datu interpretācija    17
  Secinājumi    19
  Rekomendācijas    19
  Literatūras saraksts    20
  Pielikums    21
Extract

Izmantojot studiju gados uzkrātās teorētiskās zināšanas un praktisko pieredzi, pētīt procesus organizācijā, diagnosticēt problēmas un pozitīvos aspektus.

Praktiskā pētījuma uzdevumi.

1.Iepazīties ar teorētisko literatūru par procesiem organizācijā.
2.Izstrādāt strukturētās intervijas modeli intervijai ar skolas direktoru un darbiniekiem.
3.Ar strukturētās intervijas palīdzību noskaidrot vadības attieksmi pret procesiem organizācijā.
4.Ar testēšanas palīdzību izvērtēt psiholoģisko klimatu vienā no organizācijas apakšstruktūrām.
5.Organizācijas izpētei izmantot novērošanas metodi.
6.Iegūto rezultātu apkopošana.
7.Rekomendāciju izstrādāšana.

Pētījuma metodika.

1.Pašizveidota strukturēta intervija lai noskaidrotu personāla atlases procedūru, lēmumu pieņemšanas un pienākumu sadales kārtību, kontroles, sodu un apbalvojumu sistēmu, vadības stilu organizācijā, kā arī organizācijas kultūras iezīmes.
2.Novērošanas izmantošana organizācijas procesu izpētei.
3.O.S.Mihaļuka un A.I.Šalito testa izmantošana psiholoģiskā klimata izpētei organizācijā.

Author's comment
Atlants