Evaluation:
Published: 03.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integrētā matemātikas nodarbība pirmsskolā', 1.
  • Summaries, Notes 'Integrētā matemātikas nodarbība pirmsskolā', 2.
  • Summaries, Notes 'Integrētā matemātikas nodarbība pirmsskolā', 3.
  • Summaries, Notes 'Integrētā matemātikas nodarbība pirmsskolā', 4.
  • Summaries, Notes 'Integrētā matemātikas nodarbība pirmsskolā', 5.
  • Summaries, Notes 'Integrētā matemātikas nodarbība pirmsskolā', 6.
  • Summaries, Notes 'Integrētā matemātikas nodarbība pirmsskolā', 7.
Extract

Pedagoga darbība (motivēšana, saturs, kontrole).
No rīta skolotāja sagaida bērnus un sasveicinās. Skolotāja piedāvā bērniem galda spēles, krāsojamās grāmatiņas.
Skolotāja aicina bērnus iet uz paklāja un nostāties aplītī. Skolotāja iesāk rīta dziesmu ar kustībām „Hei draudziņ pa labi”.
Skolotāja aicina bērnus apsēsties uz paklāja.
Skolotāja ievada sarunu par to, kas mainījies mūsu apģērbā iestājoties ziemai. Sarunā tiek aktualizēti priekšstati par apģērbu un akcentētas šalles.
Skolotāja aicina bērnus paņemt savas šalles un apsēsties uz paklāja.
Skolotāja kopā ar aplī sēdojošajiem bērniem pārrunā, kāpēc mums ir vajadzīga šalle.
Skolotāja pastāsta bērniem par savu šalli un izmantojot mazu bumbiņu, ripinot katram bērnam, rosina pastāstīt par savu šalli (krāsa, bieza, plāna, gara, īsa ), kopīgi noskaidro kāds ir katra bērna šalles audums (pūkains, adīts, tamborēts, mīksts).
Skolotāja piedāvā izveidot šaļļu rindu lai noskaidrotu katras šalles garumu un platumu. Kopā noskaidro cik ir garas šalles un cik īsas (gara, garākā un visgarākā).
Skolotāja mudina bērnus aplūkot šalles un noteikt cik ir rakstainās un cik ir vienkrasainās šalles. Kā vairāk un par cik.
Skolotāja piedāvā bērniem iemācīties kārtīgi un pareizi aptīt šalli ap kaklu.




Author's comment
Atlants