Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Sagatavotā vide Montesori un vispārīgās pedagoģijas aspektā', 1.
  • Research Papers 'Sagatavotā vide Montesori un vispārīgās pedagoģijas aspektā', 2.
  • Research Papers 'Sagatavotā vide Montesori un vispārīgās pedagoģijas aspektā', 3.
  • Research Papers 'Sagatavotā vide Montesori un vispārīgās pedagoģijas aspektā', 4.
  • Research Papers 'Sagatavotā vide Montesori un vispārīgās pedagoģijas aspektā', 5.
  • Research Papers 'Sagatavotā vide Montesori un vispārīgās pedagoģijas aspektā', 6.
Extract

Secinājumi
1. Montesori materiāls ir veidots, lai attīstītu bērnus dažādās jomās, ar dažādiem paņēmieniem.
2. Vispārīgā pedagoģija ir centrēta uz mācīšanos, nevis uz bērnu kā personību.
3. Montesori pedagoģija ir uz bērnu centrēta pedagoģija, kurā tiek ņemtas vērā bērna attīstīšanās īpatnības.
4. Videi, kurā bērns darbojas, jābūt sakoptai, gaišai un mājīgai.
5. Skolotājs ir bērna palīgs.
6. Montesori materiāls atšķirībā no materiāla vispārīgajā pedagoģijā ir bērnam brīvi pieejams jebkurā laikā.
7. Montesori materiālam ir nemainīga atrašanās vieta.
8. „Sagatavota vide” vispārīgās pedagoģijas skatījumā ir konkrētu uzdevumu veikšanai sagatavots konkrēts materiāls un noteikta darba vide.
9. „Sagatavota vide” Montesori pedagoģijas skatījumā ir apkārtējās telpas piemērošana, lai bērns varētu brīvi darboties jebkurā vietā, izvēloties jebkuru sev tīkamu uzdevumu.

Atlants