Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Erika Ādamsona romāna "Sava ceļa gājējs" analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Erika Ādamsona romāna "Sava ceļa gājējs" analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Erika Ādamsona romāna "Sava ceļa gājējs" analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Erika Ādamsona romāna "Sava ceļa gājējs" analīze', 4.
Extract

• Tēma: personības izaugsme un mērķu sasniegšana; sevis izzināšana; ciņa ar dzīvi.
• Saturs: Sava ceļa gājējs Askolda Kalngals ir 18 gadus jauns zēns, kurš, beidzot vidusskolu, saprot, ka dzīvi uztver nepareizi. Viņš pārdomā dažādus notikumus iz savas dzīves un apkopo to savā „+ un - grāmatā”, t.i. grāmatā, kurā viņš raksta savas pozitīvās un negatīvās īpašības. Askoldam ir māsa un abi vecāki. Skolā viņam ir tikai 2 draugi, kas bieži vien viņu pieviļ. Laika gaitā Askolds saprot, ka vēlas iekarot 5 kontinentus, tādēļ viņam jākļūst par sava ceļa gājēju. Daudz tiek runāts par zināšanā, kuras viņam šajā ceļā būs nepieciešamas: „Galvenais, man jātop dzīves gudram. Man jāiegūst tikai tās zināšanas, kas vajadzīgas mērķa sasniegšanai”; „lai iekarotu pasauli, vajag daudz zināt”. Iedvesmojies no Kolumba sasniegumiem, viņš sāk rakstīt sev likumus, lai pilnveidotu sevi. …

Author's comment
Atlants