Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Sociālā psiholoģija. Recenzija', 1.
  • Essays 'Sociālā psiholoģija. Recenzija', 2.
  • Essays 'Sociālā psiholoģija. Recenzija', 3.
  • Essays 'Sociālā psiholoģija. Recenzija', 4.
  • Essays 'Sociālā psiholoģija. Recenzija', 5.
Extract

Tad iespējams funkcionālais analfabētismam ir vainīgā nepareiza izglītības sistēma un novecojušās funkcijas? Manuprāt, tas nav vienīgais iemesls, tas varētu raisīt kopā ar veco metodi,ka visiem skolniekiem ir jāmācās padziļināti visus priekšmetu un apslāpējot iespēju bērnam iet vienā virzienā un 100% iemācoties lietu, kas viņam interesē, nevis 50 citus nenoderīgus priekšmetus. Tas nenozīmē, ka skolniekam nav jāmācas zīmēšanu, ka viņš neplāno būt mākslinieks, nē, skolniekam ir jāmācas viss, bet mazos daudzumus un svarīgāko, kas viņam noderēs visas dzīves garumā. Kā piemēram, kā ņemt Amerikas sistēmu, ka pēc 9. Klases piedāvāt skolniekam pašam izvēlēties priekšmetus, kuri viņam interesēs un mācīties viņus padziļināti.
Mans kopējais secinājums pēc šī teksta ir, ka tas ir kārtējais izdomātais termins, ko nosaka kāds profesors, lai parādītu, ka mūsdienu jaunatne ir slima, ko uzskata lielākā daļa no pagaišā gadsimta dzīvojošiem cilvēkiem ir aplamībā. Mūsdienu jaunatne nav slima, bet gan savādāka ar savādākiem principiem, mācību procesiem, metodēm un informācijas apstrādei. Nav jāizdomā kādas jaunas “slimības”, lai parādītu cik slikta ir mūsdienīgs cilvēks. Vienkārši ir jāmēģina pielāgoties, lai dzīvotu mūsdienīgā pasaulē. Tāda viņa ir, tādu mēs viņi paši pārvērtām un tādā mums ir jādzīvo!

Author's comment
Atlants