Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 1.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 2.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 3.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 4.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 5.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 6.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 7.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 8.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 9.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 10.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 11.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 12.
  • Presentations 'Stratēģiskā vadīšana a/s "Hansabanka"', 13.
Extract

UZŅĒMUMA ĪSS RAKSTUROJUMS
AS "Hansabanka" - viena no vadošajām Latvijas komercbankām
Dibināta 1992. gada 8. maijā kā Vācijas - Latvijas banka.
1996. gada jūnijā Vācijas - Latvijas banka kļuva par Hansabank Grupas uzņēmumu un tās nosaukums tiek nomainīts uz Hansabank-Latvija.
1998. gadā "Swedbank", iegādājoties 48,98% akciju kapitāla, kļuva par Hansabank Grupas stratēģisko investoru.
1998. gadā Hansabank-Latvija un Latvijas Zemes bankas apvienošanās process
1999. gada jūnijā bankai tika mainīts nosaukums no Hansabank-Latvija uz Hansabanka.

UZŅĒMUMA ĪSS RAKSTUROJUMS (turp.)
2000. gads - pabeigts Ventspils Apvienotās Baltijas bankas (VABB) pievienošanas process.
2001. gada nogale - līguma parakstīšana par SIA Hansa Līzings akciju iegādi.
2002. gadā saņemts apbalvojums no vadošā Latvijas biznesa laikraksta “Dienas bizness”, kura klienti - uzņēmēji atzina Hansabanku par labāko banku Latvijā.
Banka joprojām par vissvarīgāko prioritāti uzskatīja tieši klientu apkalpošanas kvalitāti, kas ir viens no bankas veiksmīgas konkurētspējas pamatiem.
2004. gadā Hansabanka lielu uzmanību pievērsa tieši mazo un vidējo uzņēmumu segmentam, un tā bija prioritāte Hansabankas Uzņēmumu apkalpošanas daļas darbībā.

UZŅĒMUMA MISIJA
„Izprotot mūsu klientu vajadzības, mēs spējam piedāvāt viņiem vispiemērotākos finanšu risinājumus, tādējādi padarot klientu ikdienas dzīvi labāku. Tā mēs palielinām mūsu uzņēmuma vērtību un dodam pozitīvu ieguldījumu sabiedrības attīstībā.”…

Author's comment
Atlants