Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Practice Reports 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 1.
  • Practice Reports 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 2.
  • Practice Reports 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 3.
  • Practice Reports 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 4.
  • Practice Reports 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 5.
  • Practice Reports 'Integrētā mācība pamatizglītībā', 6.
Extract

3.diena – apakštemats – Katrai bitītei savs darbiņš.
Problēma – Bišu saime un kārtība tajā. Kā tikt līdz medum?
Mācību saturs:
Prezentācijas materiālu sagatavošana un demonstrēšana. Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana. Datorizētas rakstītprasmes attīstīšana. Sadarbības prasmes. Prasme uzstāties. Etnogrāfiskā raksta elementi. Izstrādājuma idejas radīšana un noformēšana.

Mērķis: Sekmēt skolēnu izziņas interešu veidošanos par bišu darbu un bišu darba produktiem, strādājot ar IT tehnoloģijām.

Uzdevumi:
1. Pilnveidot zināšanas par prezentāciju veidošanas pamatprincipiem (vienots dizains, burtu izmērs, teksta apjoms, dotā laika ievērošana).
2. Sekmēt prasmi lietot interneta resursus, lai sagatavotu prezentācijas par bišu darba produktiem.
3. Pilnveidot prasmi lietot datorprogrammas, lai prezentācijām pievienotu grafikus, skaņu, video utt.
4. Sekmēt kritisko domāšanu, apkopojot galvenās idejas un pierādījumus, atspoguļojot tos prezentācijā.
5. Pilnveidot prasmi uzstāties publiski, iejūtoties kādā no pūžņa iemītnieku lomām.
6. Attīstīt analītisko domāšanu, apkopojot, sakārtojot un pārveidojot iegūtos datus zīmējumos, tabulās un diagrammās.
7. Sekmēt pozitīvas un saudzīgas attieksmes veidošanos pret bitēm.
8. Sekmēt radošo domāšanu, veicinot prasmi izmantot etnogrāfiskā raksta pamatelementus izstrādājuma rotāšanā.
9. Attīstīt sadarbības prasmes, uzklausot otra domas un piedāvājot savas idejas uzdevuma risinājumam.

Atlants