Evaluation:
Published: 05.05.2002.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 1.
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 2.
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 3.
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 4.
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 5.
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 6.
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 7.
  • Research Papers 'K.Ušinska pedagoģiskā teorija', 8.
Extract

Ir vērtības, kuras cilvēki izmanto daudzus gadu desmitus un simtus. Krievzemes pedagoģijā šādu vērtību radītājs bija Konstantīns Ušinskis.
K. Ušinskis ielicis lielu darbu pedagoģijas attīstībā ne tikai kā pedagogs, bet arī kā pedagogs-prihologs, speciālists skolvadībā un pedagoģijas vēsturē.
Bērna audzināšanas notiek ģimenē, skolā, spēlēs un darbā. Bērns attīstās saskaroties ar dabu, zīmējot zīmējumus, lasot grāmatas, mācoties savu dzimto valodu un citas valodas. Teorētiskās idejas par audzināšanu K. Ušinskis ir apkopojis savos darbos: “Dzimtā valoda”, “Par audzināšanu un mācīšanu pamatskolā”, “Dabas nozīme psihiskajā attīstībā un audzināšanā” un citos.
“Pedagoģija nav zinātne, tā ir māksla – visplašākā, vissarežģītākā, visaugstākā un visnepieciešamākā no visām mākslām” [1.; 145.]. Šādi K. Ušinskis rakstīja tāpēc, ka visu mūžu ir cīnījies par radošu attieksmi darbā ar bērniem, pret mācību vielas iekalšanu un pret formālismu.…

Author's comment
Atlants