Author:
Evaluation:
Published: 24.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 1.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 2.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 3.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 4.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 5.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 6.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 7.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 8.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 9.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 10.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 11.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 12.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 13.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 14.
  • Research Papers 'Emociju pārvaldīšana', 15.
Extract

SECINĀJUMI.
Ja cilvēks iemācās reguēt ierosas līmeni un saglabāt pozitīvu pieeju situācijai , veidojot kognitīvo vērtējumu , tad šis cilvēks jau būs iemācījies divus nozīmīgus paņēmienus ,kā pārvaldīt emocijas.
Tas spēs izvairīties ne tikai no niknuma uzplūdiem dažādās situācijās , bet arī no slimībām , tādām kā astma vai sirds koronārā slimība.

Svarīgi ir dusmas nenoliegt un ignorēt. Bez tam, ja mēs dusmas apzināmies, parādās iespēja radīt distanci starp dusmām un starp reakciju uz tām. Tad dusmas pilnībā vairs nepārņems savā varā un mēs spēsim tās vadīt.


Author's comment
Atlants