Secinājumi
Pēc veiktās aptaujas, autores var konstatēt, ka 52% respondentu nelieto kafiju ikdienā, un tā galvenais iemesls, ka kafija negaršo;
No aptaujātajiem respondentiem 48% lieto kafiju ikdienā vismaz divas, trīs reizes nedēļā;
Lielākā daļa kafijas lietotāju 84% dzer kafiju no rītiem;
Kā galvenie kritēriji kafijas izvēlē ir garšas īpatnības un kvalitāte;
Lielākā daļa aptaujāto atzīst, ka viņu izvēli dažreiz ietekmē populāri kafijas zīmoli;
Pēc abām pētījuma metodēm var secināt ka populārākie zīmoli ir: „Nescafe”, ”Paulig” un „Jacobs”;
Vairums aptaujas dalībnieku nav uzticīgi vienam kafijas zīmolam, jo patīk dažādība;
Tiem respondenti, kas dod priekšroku noteiktam zīmolam noteicošie faktori ir garša, kvalitāte kā arī citi faktori;
Lielākai daļai 42% respondentu nav tāda kafijas zīmola, ko viņi vērtētu negatīvi, bet tie respondenti, kuri min šādu zīmolu galvenokārt nosauc „Liepājas kafija”.
Priekšlikumi
Pēc paveiktā darba autores var ieteikt, ka pēc anketas sastādīšanas nepieciešams to izmēģināt, iedodot to aizpildīt dažiem respondentiem, lai novērtētu, cik veiksmīgi ir sastādītie jautājumu, vai no tiem var iegūt aptaujai nepieciešamo informāciju;
Veidojot anketu svarīgi ir ievērot tehniskos parametrus tās sastādīšanai, norādīt informāciju kā pareizi aizpildīt anketu, lai vēlāk nerastos problēmas ar tās apstrādi. No savas pieredzes autores var minēt, ka sastādot anketu tajā nebijām norādījušas, ka katram jautājumam ir paredzēta viena atbilde, kas vēlāk radīja problēmas un nācās anketu labot;
Veicot novērošanu svarīgi ir sarunāt ar veikala vadību, ka tiks veikta konkrēta novērošana. Ilgstoši atrodoties pie kafijas plauktiem veikala apsargs sāka pievērst pastiprinātu uzmanību pētījuma autorēm, kā rezultātā nācās pārvietoties uz citu „Rimi” veikalu.
…