Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 7.
Extract

Psihologi par agrīno bērnību sauc bērna attīstību no 1 līdz 3 gadu vecumam. Šim periodam ir jāveltī vislielākā uzmanība, jo šajā laikā sāk attīstīties personības galvenās kvalitātes. Bērns attīstības procesā mācās noverot, aplūkot priekšmetus, mācās spriest, viņa rīcība pakāpeniski iegūst saprātīgu un sistemātisku raksturu. Bērna attīstības procesā mainās viņa rīcība, viņa uzvedība, visi viņa darbības veidi. „Šajā laikā sāk attīstīties bērna personības galvenās kvalitātes, tādas kā ES koncepcija, pašvērtējums, saskarsmes prasmes un iemaņas ārpus mātes, sociālās lomas un atdarināšana un empātijas pamata, kā arī priekšmetu funkcionālā apguve atbilstoši semiotiskajām nozīmēm, priekšmetu nosaukumu apguve, egocentriskā runas apguve”. [4,62] Personības attīstība atkarīga no sociālās vides iespaidiem bērnībā, no tā, kā notiek socializācija. Katram indivīdam jāapmierina noteiktas vajadzības. Atkarībā no tā, cik pilnīgi tās tiek vai netiek apmierinātas var izpausties psihosociālās attīstības konflikts jeb krīze, kas atstāj iespaidu uz personību turpmākās dzīves laikā. To akcentējis E.Eriksons : …

Author's comment
Atlants