.
Evaluation:
Published: 22.02.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 1.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 2.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 3.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 4.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 5.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 6.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 7.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 8.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 9.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 10.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 11.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 12.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 13.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 14.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 15.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 16.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 17.
  • Research Papers 'Klientu vajadzību izzināšana, iespējamie jautājumi', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Kā saprast, kas ir jūsu klients?    4
1.1.  Ir pieci klientu tirgu veidi    4
2.  Klientu vajadzību apzināšana    4
2.1.  Klientu racionālās un emocionālās vajadzības    5
2.2.  Ārējās un iekšējās klientu vajadzības    6
3.  Jautājumu veidi klientu vajadzību noteikšanai    6
4.  Kļūdas klientu vajadzību noteikšanā    7
  Secinajums    8
  Avoti    9
Extract

Secinajums
Klientu vajadzību apzināšana ir viens no pārdošanas posmiem. Ir grūti veikt pārdošanu, ja nav skaidras izpratnes par to, kāpēc pircējam ir nepieciešams jūsu produkts. Izprotot klientu patiesās vajadzības, jūs prasmīgi pateiksit, kā tās apmierināt ar produkta palīdzību.
Lai panāktu šo izpratni, ir svarīgi zināt, kāda veida jautājumi tiek izmantoti klientu vajadzību noteikšanai. Varat jautāt visiem vai izvēlēties tos, kas ir piemērotāki konkrētajai situācijai.

Author's comment
Atlants