Evaluation:
Published: 27.08.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Četru TV pārraidīto reklāmu analīze', 5.
Extract

Kā pirmo izvēlos 2008. gadā uzņemto un pārraidīto organizāciju „Dzīvnieku drauga fonds” un „Dzīvnieku SOS” reklāmu „Nav jēgas vairs dzīvot”, kuras mērķis ir cīnīties pret cietsirdību, izvietojot reklāmu Rīgas, Daugavpils, Liepājas, Jūrmalas pilsētu publiskajā telpā un televīzijā TV3. Reklāmas kampaņas ideja – aicināt sabiedrību ziedot dzīvnieku aizsardzības organizācijām, kuras praktiski nodarbojas ar bez pajumtes un bez saimnieku dzīvnieku glābšanu un aprūpi. Akcijas organizēšanas izmaksas, reklāmas izvietošanai publiskajā vidē bija 472 lati, bet uz labdarības tālruni oktobrī, novembrī un decembrī tika saņemti 5397 zvani. …

Author's comment
Atlants