Author:
Evaluation:
Published: 05.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 7.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 8.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 9.
  • Summaries, Notes 'Reputācijas analīze', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums    3
  Uzņēmuma identitātes raksturojums un tā atbilstība tēlam    4
  Uzņēmuma produktu/pakalpojumu analīze    6
  Publicitātes analīze    7
  Aktivitāšu analīze    7
  Priekšlikumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

NesteOil darbojās plašākā sfērā salīdzinot ar Statoil. Neste ir arī iespēja degvielu pārdot nedaudz lētāk kā citur, ne tikai tādēļ ka tas nav vienīgais ienākumu gūšanas avots, bet gan tāpēc, ka šajos DUS klienti var norēķināties ar ātrā maksājuma iespēju. Lai gan no otras puses tas ir mīnus. Bet Nesteoil sadarbojās ar atsevišķiem veikaliem vai ātrās ēdināšanas iestādēm, kas darbojās blakus uzpildes stacijām. Uzņēmums šo gadu laikā ir izaudzis par lielāko automātisko degvielas uzpildes staciju tīklu valstī.
Statoil, galvenokārt, izmanto cilvēki ar vairāk brīvo laiku. Jo tur var nopirkt kafiju un uzkodas, dodoties garākā ceļā. Kā papildus DUS, uzņēmums ir atverēsis savu veikalu vecrīgā. Uzņēmums ievēroja, ka arī cilvēki, kam nav auto, ar prieku iegriežās Statoil veikalos, tāpēc uzņēmums izveidoja Latvijā pirmo Statoil ērtas iepirkšanās veikalu, kas atrodas Vecrīgā.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants