-
Reklāma kā objekta tēls
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | REKLĀMA KĀ OBJEKTA TĒLS | 4 |
1.1. | Reklāmas objektu izvietošana | 6 |
2. | REKLĀMAS ATBILSTĪBA LIKUMIEM | 9 |
2.1. | Aizliegtā reklāma | 10 |
2.2. | Salīdzinoša reklāma | 12 |
2.3. | Maldinoša reklāma | 13 |
3. | REKLĀMAS OBJEKTU PIEMĒRU ANALĪZE | 15 |
SECINĀJUMI | 17 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 18 |
Pēc šīs kampaņas varēja domāt, ka tai pievienosies arī citi auto ražotāji, bet, piemēram, Bentley uzskatīja kara turpināšanu par bezjēdzīgu. No šīm reklāmām var spriest, ka pirms veidot reklāmu jādomā par tās izpratni, jāpārbauda patērētāju reakcija, kā arī nedrīkst konkurēt savā starpā ar naida kurināšanas paņēmieniem.
Secinājumi
1. Cilvēks izvēlas produktu, nevis balstoties uz objektīvajām produkta īpašībām, bet gan balstoties uz saviem priekšstatiem par produktu.
2. Reklāmas objekta tēlu veido imidžs (logotips, firma, atpazīstamība).
3. Reklāmas novietojums ir tikpat svarīgs kā pati reklāma, jo tuvāk patērētājiem, jo efektīvāka reklāma.
4. Pirms reklāmas publiskošanas ir jāpārbauda visas atbilstības likumdošanas prasībām, lai reklāmas izdevējiem nebūtu lieli zaudējumi.
5. Veidojot reklāmu ir jāņem vērā patērētāju viedokli, iepriekš veidojot aptaujas par produkta piemērotību tirgum.
…
Reklāma ir komunikatīvo sakaru izpausme ar zināmu personu vai organizāciju sniegtās informācijas, izplatīšanu ar maksas līdzekļu starpniecību.