Evaluation:
Published: 01.04.2019.
Language: English
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 1.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 2.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 3.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 4.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 5.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 6.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 7.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 8.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 9.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 10.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 11.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 12.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 13.
  • Summaries, Notes 'Famous Аrtists and Мarketing', 14.
Extract

Daiļdarba tēma
Romāna centrā ir pusaudze Melinda, kura mācības vidusskolā ir sākusi kā izstumtā – vecie draugi no viņas ir novērsušies, skolasbiedri, kurus meitene pat nepazīst, no viņas izvairās. Visdrošāk, šķiet, ir būt vienai, pašas domās, un nerunāt, tomēr – arī tur nav pietiekami droši. Visa pamatā ir kaut kas, kas ar meiteni atgadījies vasaras beigās – Melinda ļoti vēlas to aizmirst un cenšas par to nedomāt. Kas ir šis notikums, kas tik ļoti mainījis Melindas dzīvi, un vai viņa spēs sevi pārvarēt un kādam to izstāstīt?

Author's comment
Editor's remarks
Atlants