Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 1.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 2.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 3.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 4.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 5.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 6.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 7.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 8.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 9.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 10.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 11.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 12.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 13.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 14.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 15.
  • Research Papers 'Produkta marka kā patērētāju ietekmējošs faktors', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Produkta markas jēdziens un vēsture    3
  Produkta markas raksturlielumi un vērtība    4
  Latvijā mīlētākie zīmoli    8
  Pasaules brendu tops    9
  “Coca-Colas” brends    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Angļu teiciens “Branding is the art and cornerstone of marketing” , jeb tā atbilstošais latviskais tulkojums „Zīmola veidošana ir mārketinga māksla un stūrakmens”, lieliski atspoguļo to, cik preču zīmes veidošana un tās pastāvēšana ir svarīgas gan uzņēmuma, gan visa tirgus līmenī.
Gan jau ikviens no mums kaut reizi ir aizdomājies par to, cik lielā mērā mūsu pirkumus ietekmē to brendu jeb produkta marku – vai mēs pērkam kādu produktu vai pakalpojumu tā kvalitātes dēļ, vai tikai brenda popularitātes dēļ.
Darba mērķis ir tuvāk izpētīt zīmolus kā mārketinga neatņemamu sastāvdaļu. Tieši zīmols ir visu produktu atpazīstamības un popularitātes pamatā – tas ir neatņemams mūsdienu tirgus elements.
Darbā sīkāk tiks apskatīti jautājumi par to, kas ir produkta marka (zīmols, brends), kāda ir veiksmīga zīmola ietekme uz pārdošanu. Ietverta arī informācija par populārākajiem un spēcīgākajiem zīmoliem Latvijā un pasaulē 2007. gadā. Īpaša uzmanība veltīta pasaules vērtīgākā brenda raksturošanai un analīzei.
Produkta markas jēdziens un vēsture.

Faktors, kas pastiprināti līdzdarbojas informācijas raidīšanas un uztveršanas kontekstā, kas ieskaitāms ekonomisko priekšrocību kopā un kā rezultātā tiek radīta ietekme tieši ekonomiskā lēmuma pieņemšanā, ir produkta marka.
Produkta marka ir noteiktu īpašību kopums, kas sastāv no produkta, kurš apmierina patērētāja funkcionālās vajadzības, un papildus vērtības, kas mudina patērētāju justies apmierinātam. …

Author's comment
Atlants