Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Skolotājs kā skolēna sadarbības partneris. Skolotāja darbības struktūra', 1.
  • Summaries, Notes 'Skolotājs kā skolēna sadarbības partneris. Skolotāja darbības struktūra', 2.
  • Summaries, Notes 'Skolotājs kā skolēna sadarbības partneris. Skolotāja darbības struktūra', 3.
  • Summaries, Notes 'Skolotājs kā skolēna sadarbības partneris. Skolotāja darbības struktūra', 4.
  • Summaries, Notes 'Skolotājs kā skolēna sadarbības partneris. Skolotāja darbības struktūra', 5.
Extract

“Sadarbība ir divu vai vairāku cilvēku darbs uz kopīgu mērķi, saskaņotiem mērķa sasniegšanas līdzekļiem, tuvinātu novērtējumam un pašnovērtējumam par sasniegtajiem rezultātiem. [1., 125.]” Sadarbībā svarīga mijiedarbība: skolēns – skolotājs, un otrādi. Vēlmei sadarboties ir jānāk gan no skolēna, gan skolotāja puses. Viens no svarīgiem sadarbības veidiem ir saskarsme, prasme komunicēt, kontaktēties. Skolotājs parasti ir tā persona, kas sagatavo skolēnus dzīvei. Palīdz izvirzīt vērtīgus, piemērotus mērķus. Tādēļ vēl jo vairāk šai sadarbībai ir svarīga loma. “Skolēnam ir jāuzticas skolotājam arī kā saprotošai un tolerantai personībai. [2.,10.]” Bez savstarpējās cieņas un uzticēšanās, manuprāt, nav iespējama arī audzināšana. Skolotājam jābūt arī ne tikai godīgam, bet stingram un prasīgam, jāprot atzīt savas kļūdas.…

Atlants