Evaluation:
Published: 08.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Spēju pedagoģija. Saskarsmes spējas', 1.
  • Research Papers 'Spēju pedagoģija. Saskarsmes spējas', 2.
  • Research Papers 'Spēju pedagoģija. Saskarsmes spējas', 3.
  • Research Papers 'Spēju pedagoģija. Saskarsmes spējas', 4.
  • Research Papers 'Spēju pedagoģija. Saskarsmes spējas', 5.
  • Research Papers 'Spēju pedagoģija. Saskarsmes spējas', 6.
Extract

Dzīve ir veiksmīga saskarsme. Tas sevī ietver daudz vairāk nekā pirmajā brīdī varētu likties. Tās ir attiecības, kas sevī ietver panākumus, labsajūtu, gandarījumu. Katrs mēs dzīvojam savādāk un līdz ar to arī saskarsmes iemaņas katram ir individuālas. Saskarsmes teorijas ne vienmēr iedarbojas dzīvē, mūsu dažādības un piemērotības dēļ. Tā ir dzīves māksla, kas ir jāpiekopj, lai ar gadiem mūsu saskarsmes iemaņas paliktu drošākas un pārliecinošākas. Katrs no mums ir personība, tas nozīmē, ka katrs no mums ir cilvēks ar unikālu īpašību kopumu. Katrā cilvēkā ir gan tipiskās īpašības, gan individuālās. Viens no aspektiem ir temperaments, tas ir iedzimts un to mēs nevaram izmainīt. Kā jau zinām ir četri temperamenta veidi – flegmatiskais, melanholiskais, holeriskais un sangviniskais.(Hipokrāts). Tālāk seko Junga divi cilvēku pamattipi - intravertais un ekstravertais. Kur vieni ir uz āru vērstie, bet otri uz sevi uz iekšu vērstie. Ja temperaments izsaka attieksmi pret notiekošo, tad raksturs izpaužas rīcībā. Raksturu var audzināt, bet bērnībā jau lielāko tiesu ir paveikuši vecāki. Raksturs izpaužas attieksmē. …

Author's comment
Atlants