Evaluation:
Published: 09.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 1.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 2.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 3.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 4.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 5.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 6.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 7.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 8.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 9.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 10.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 11.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 12.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 13.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 14.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 15.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 16.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 17.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 18.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 19.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 20.
  • Presentations 'Posma Tukums-Talsi pasažieru pārvadājumu analīze', 21.
Extract

Secinājumi
Pēc mūsu aprēķiniem, ja tomēr laist vilcienu, tam jāsastav no 2-4 vagoniem maksimum, kas izraisa lokomotīves un brigādes darba neproduktīvu izmantošanu.
Izrēķinātu vagonu skaitu ir jāpietiek maksimāli vienam vilcienam katrā virzienā diennakts laika, kas nav izdevīgi pasažieriem un kas ierobežos pasažieru brauciena laika izvēli.
Šobrīd pasažieri sedz 33% no dzelzceļa pasažieru pārvadājumu izmaksām, bet atlikušo daļu nepieciešams dotēt. Mūsu gadījumā pasažieri sedz no 38% līdz 67%, kas ir vairāk no vidēja, tomēr tik un tā nes zaudējumus.
Lai segtu pēc iespējas vairāk izdevumus biļešu cenai nav jābūt ļoti zemai. Savā darbā es pieņēmu ka vilcienu biļešu cena neatšķirsies no autobusu biļešu cenas, kas nozīme, ka pasažieri nesaņems nekāda labumā no šī viedokļa. Kas arī nekļūs par vienu no iemēsliem, kāpēc cilvēkiem ir jāizvēlas dzelzceļa transportu.

Author's comment
Atlants