Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pariminga efekts', 1.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 2.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 3.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 4.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 5.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 6.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 7.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 8.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 9.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 10.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 11.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 12.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 13.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 14.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 15.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 16.
  • Presentations 'Pariminga efekts', 17.
Extract

Secinājumi
Praimings ir populārs virziens, kurš iekļaujas mediju ietekmes rāmjos.
Praiminga efekta ietekmē indivīds var darboties noteiktā veidā, turklāt, viņa darbības var būt nevēlamas, negatīvas.
Pataloģiskā praiminga izpausme ir noziegumi kopijas, kas ir praimiga galējā izpausme.
Praiminga teorija balstās uz kognitīvo neoasociāciju koncepciju, kura cenšas izskaidrot prāta un atmiņu mehānismu.
Saikne starp indivīda agresīvo noslieci un praiminga izraisīto agresiju nebūs izturīga, ja to nestiprinās dažādi faktori.
Praiminga efekta aprakstīšanai un izskaidrošanai tikai piedāvāti dažādi modeļi.
Pēdējo gadu pētījumi media-vardarbības jomā liecina par praimiga efekta realitāti, tādā veidā tas tiks pētīts arī tālāk.

Author's comment
Atlants