Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 1.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 2.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 3.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 4.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 5.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 6.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 7.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 8.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 9.
  • Summaries, Notes 'Lomu spēles izmantošana mācību stundā', 10.
Extract

2.6. Izvērtējums
Pēc lomu spēles un skolēna viedokļu izteikšanas, skolotājs var atgriezties pie sākotnēji definētajiem mērķiem un izvērtēt, vai šī lomu spēle ir devusi nepieciešamo rezultātu. Lai izvērtētu darbu, iespējams izmantot dažādus vērtēšanas instrumentus – gan summatīvo, gan formatīvo vērtēšanu.
Par lomu spēles pedagoģisko lietderību ir iespējams spriest tikai tad, kad tā ir kļuvusi par mācību procesa sastāvdaļu. No tā izriet šādi lomu spēles efektivitātes vērtējuma kritēriji [4]:
1. skolēnu aktivitātes līmeņa dinamika mācību nodarbībā;
2. skolotāja loma un pedagoģiskās darbības raksturs;
3. nodarbības laikā notiekošās komunikācijas raksturs;
4. skolēnu ieinteresētība;
5. skolēnu intelektuālās darbības kvalitātes līkne. (Kā viens no tās raksturotājiem - nodarbībā veikto uzdevumu sarežģītības pakāpe)
6. nodarbībai izvirzīto mērķu un uzdevumu īstenojums.

Author's comment
Atlants