Evaluation:
Published: 01.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Tēls, tā veidošanas taktikas pielietojums, korporatīvais tēls', 1.
  • Summaries, Notes 'Tēls, tā veidošanas taktikas pielietojums, korporatīvais tēls', 2.
  • Summaries, Notes 'Tēls, tā veidošanas taktikas pielietojums, korporatīvais tēls', 3.
Extract

Vizuālā identitāte - Brenda vai zīmola identitāte ir tā, kas atšķir un liek pamanīt konkrētu uzņēmumu vai tā piedāvāto pakalpojumu citu tūkstošu starpā. Zīmola identitāte nav tikai uzņēmuma logo, korporatīvās krāsas, fonti, šrifts un tā detalizēts pielietojums biznesa vai reklāmas materiālos. Identitāte ir uzņēmuma darbības filozofija. Identitāte ir uzņēmuma preses informācijas stils. Identitāte ir uzņēmuma darbinieki un to iekšējā saziņa. Vadība. Veids, kā tā runā un ko tā saka. Zīmola identitāte kā Dizains. Komunikācija. Uzvedība.

Logo - Grafiskā zīme ir simbols, kas pārstāv jūsu firmu. Tas nespēj (nav arī vajadzīgs) atspoguļotot visu, ark o jūsu firma nodarbojas.
Ideāls logotips iepazīstina patērētājus ar firmas pozīciju, turklāt dara to momentiāli. Kādas izjūtas jūs gribas pamodināt patērētājā? Tā ir jādara logotipam.

Author's comment
Atlants