Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Ilgstošais vērojums dabā', 1.
  • Summaries, Notes 'Ilgstošais vērojums dabā', 2.
  • Summaries, Notes 'Ilgstošais vērojums dabā', 3.
  • Summaries, Notes 'Ilgstošais vērojums dabā', 4.
  • Summaries, Notes 'Ilgstošais vērojums dabā', 5.
  • Summaries, Notes 'Ilgstošais vērojums dabā', 6.
Extract

2. Vērojuma plāns
Ir pirmdienas rīts, tāpēc bērni pēc brīvdienām ir izklaidīgāki kā citas darba dienas. Bērni atkārtoti aklimatizējas skolas vidē. Aklimatizācijai jānotiek palēnām, tāpēc vērojumus veiksim pirmdienā.
Pirmsskolas grupiņā ir kaste, kurā katru nedēļu ir kāds jauns „iemītnieks”. Kastes saturs katru nedēļu mainās un ir atkarīgs no nedēļas temata vai pārmaiņām dabā. Šī „noslēpumainā kaste” noder, lai noturētu bērnu uzmanību un rosinātu spriest, izteikt savus minējumus. Šonedēļ kastē atrodas kļavas, bērza, ozola lapas (to koku lapas, kuras ir tuvākajā PII apkārtnē). Lai sniegtu bērniem domai pavedienu par to, kas šoreiz atrodas „noslēpumainajā kastē” pedagogs izstāsta pasaku „Kā kokiem izgāja”.

Visu vasaru kokiem vajadzēja samierināties tikai ar vienu zaļu tērpu. Pēdīgi
viņiem tas pagalam apnika.
– Mīļā vasara, – koki lūdzās, – dod mums skaistāku tērpu!
– Man nav skaistāka, – vasara atbildēja. Tad koki griezās pie rudens.
– Mīļais ruden’, dod mums greznus svētku tērpus!

Author's comment
Atlants