-
Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
1.Mārketinga vides analīze
1.1.Mārketinga mikrovides analīze
1.1.1.Uzņēmums,tā darbības raksturojums.
SIA” Body & Mind Latvia ” – Igauņu uzņēmuma SIA „ Body & Mind „ meitas uzņēmums, kurš jau kā gadu darbojas Latvijā un šajā, salīdzinoši īsajā, laika posmā ir pierādījis sevi kā konkurētspējīgu un daudzsološu sporta klubu.Sporta kluba ”Tropic fitness&SPA Club” stāvos atrodas lieliski aprīkotas trenažieru zāles (klasisko un freemotion), divas aerobikas zāles un atsevišķa body bike zāle, relaksējošu SPA procedūru un daudzveidīgu piršu komplekss. Nevar nepieminēt to, ka, uz doto mirkli, šajā klubā ir vienīgā Latvijā Kinesis zāle (freemotion). Tropic Fitness&SPA Club piedāvā body & mind aktīvās atpūtas pieeju (ķermenim&garam). Sporta klubs ir aprīkots ar modernāko aprīkojumu, ko spēj piedāvāt pasaules fitnesa industrija. Jau pirmajā darbības gadā „Tropic Fitness & SPA Club” pirmais Baltijas valstīs ieguva starptautiski atzītu godpilno Hammer Strengh Official Training centre titulu, kurš tiek piešķirts klubiem ar visaugstākajiem kvalitātes standartiem un atbilstošu aprīkojumu. Firmas zīme Ivanko noteikti izsauks sajūsmu īstenos spēka vingrinājumu lietpratējos. Šāds aprīkojums tiek izmantots augsta līmeņa sacensībās, tai skaitā Olimpiskajās spēlēs. To īpašu dara līdz 10 gramiem precīzais svars, speciāla svaru ripu forma ērtākai lietošanai, kā arī dzīvespriecīgās aprīkojuma krāsas, kas kalpo par iedvesmu treniņa laikā. SPA apzīmējums radies no Romas imperatora Nērona iecienītākā teiciena:„Sanitas per Aqua” jeb „veselība caur ūdeni...”. SPA procedūrām tiešām piemīt dziedinošs spēks. Skaistums ir Dieva dāvana, bet tā saglabāšana ir cilvēka māksla. Kluba pirmajā stāvā atrodas divas dažādas SPA kapsulas, nodrošinot desmitiem dažādu procedūru. Sāls ala, kura ir ieteicama cilvēkiem ar elpceļu problēmām. Jau pēc pirmās sāls alas apmeklējuma reizes elpot kļūst vieglāk –
pat Rīgas gaiss šķiet svaigāks. Piesātināts sāls gaiss darbojas kā dabisks antidepresants un atstāj labvēlīgu ārstniecisku ietekmi uz elpošanas sistēmu un ādu. Kluba pirmajā stāvā arodas arī divi solāriji - Lumina un Ergoline, kā arī hidromasāža (masējoša ūdensgulta). Tā neaizvieto ārstniecisko masāžu, bet palīdz atslābt pēc saspringtas dienas. Saviem klientiem klubs piedāvā arī piršu kompleksu, kas sastāv no piecām pirtīm (infrasarkanās, sāls, tvaika, aromaterapija, somu sauna) un divām džakuzi vannām. Senajiem grieķiem pirtis bija svētas – tās ļāva gūt spēku, veselību un skaistumu. Sengrieķu ārsts, Hipokrāts, visas savas vainas lielākoties dziedēja ar pirts procedūrām un nodzīvoja 110 gadus.
…
Saturs Ievads 3 1.Mārketinga vides analīze 3 1.Mārketinga vides analīze 4 1.1.Mārketinga mikrovides analīze 4 1.1.1.Uzņēmums,tā darbības raksturojums. 4 1.1.2.Piegādātāji un starpnieki 9 1.1.3. Konkurenti 9 1.2.Makrovides analīze 12 1.2.1. Demogrāfiskā situācija valstī 12 1.2.2 Ekonomiskā situācija valstī 13 1.2.3.Politiski tiesiskā situācija. 15 1.2.4 Kultūras faktors 16 1.2.5 Zinātniski tehnoloģiskais faktors. 17 1.3.Tirgus ietilpības novērēšana 18 1.4.SVID analīze 23 2.Mārketinga stratēģijas analīze un darbības plānošana 24 2.1.Tirgus segmentēšana 24 2.2. Mērķa tirgus noteikšana un pozicioēšana 24 2.2.1. Mērķa tirgus noteikšana 24 2.2.2. Pozicionēšana 24 2.3.Uzņēmuma „Veiksmes atslēga” 26 2.4. Pirkšanas lēmuma pieņemšnas process 26 2.5.Mārketinga mērķi un stratēģijas 28 Secinājumi 33 Izmantotā literatūra 34
