Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 1.
  • Samples 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 2.
  • Samples 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 3.
  • Samples 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Mārketings"', 4.
Extract

Visvairāk abās ģimenēs patēre tādus miltus produktus kā maize.
Maizes produktus izvēlas vietējo Latvijas ražoto preci, kas ir pozitīvs faktors, savukārt makaronus pērkam Italijā ražotus, jo tiem ir gan kvalitāte, gan pieejama cena. Pozitīvs fakts ir arī tads, ka tiek izvelēti arī veselīga uztura produkti, piem., kā diedzēti graudi un sēklu maize.
Divas ģimenes patērē 13,12 Ls nedēļā iegādājoties miltu produktus, kas veido Ls 1,64 uz vienu ģimenes locekli.…

Author's comment
Atlants