Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 1.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 2.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 3.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 4.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 5.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 6.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 7.
  • Summaries, Notes 'Starptautiskās reklāmas vadīšana ', 8.
Extract

Globālās reklāmas organizācija
Iespējas:
- Stingra centralizēta kontrole;
- Centralizēti resursi un mērena kontrole, paredzot vietējo iniciatīvu.
Starptautisko kampaņu atbalsta līmeņi:
- Apmaiņa- apmaiņa ar informāciju, reklāmas kampaņām un citu starptautisko ofisu materiāliem;
- Veicināšana- aģentūra veicina vietējās aģentūras sekot starptautiskajai tendencei;
- Pastiprināšana- aģentūru tīkla lomas pastiprināšana.
Globālās kampaņas.
Globālo kampaņu veidi:
1. Stingri regulējama globāla kampaņa, kura ir minimāli adaptēta vietējam tirgum.
2. Īpašas vietējās kampaņas visos lielajos tirgos.
Jāpanāk līdzsvars starp koncepcijas globalizāciju un izmantošanas lokalizāciju.
1. Globalizācijas līmenis – koncepcijas globalizācija;
2. Vietējais līmenis – izpildes lokalizācija.

Author's comment
Atlants