Evaluation:
Published: 06.04.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 1.
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 2.
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 3.
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 4.
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 5.
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 6.
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 7.
  • Summaries, Notes 'Zīmola stratēģija “MÁDARA cosmetics”', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Zīmola identitāte    3
2.  Zīmola personība    3
3.  Zīmola mantojums    3
4.  Zīmola arhitektūra    4
5.  Zīmola vērtības, dzinuļi, solījums    4
5.1  Vērtības    4
5.2  Solījums    5
5.3  Zīmola dzinuļi    5
6.  Zīmola loma    5
7.  Zīmola komunikācija    6
7.1  Pozicionēšana tirgū    6
7.2  Komunikācijas kanāli    6
7.3  Pārdošanas kanāli    6
  Pielikumi    7
  Izmantoto avotu saraksts    8
Extract

MÁDARA produktu izskats ir minimālistisks, vienkāršs un elegants. Produktu iepakojums ietver dabas elementus(augus), kas atspoguļo to, ka produkti ir tīri un dabīgi. Produktiem ir dabas toņu palete – zaļš, balts, pelēks. (sk. 1.attēlu)
Nosaukums un logo. Nosaukums radies no auga, kurš aug Baltijas pļavās – mīkstā madara (Galium mollugo). Logo ir minimālistiks – tajā ir nosaukums MÁDARA un zem uzraksta ir sauklis angļu valodā “Organic skincare”. Logo attēlots arī augs mīkstā madara, zaļā krāsā. Zaļā krāsa dod iespaidu, ka produkti ir dabīgi un tā arī ir. Manuprāt, šāds logo ir piemērots zīmolam, jo tas ir vienkāršs, bet tajā pašā brīdī elegants. (sk. 2.attēlu)

Author's comment
Atlants