Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 9.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 10.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 11.
  • Research Papers 'Biznesa ideja - motokrosa treniņu halle Latvijā', 12.
Extract

Biznesa līmeņa stratēģija – Atšķirīgā stratēģija
Uzņēmums cenšas būvēt zīmola lojalitāti klientu vidū, veidojot un piedāvājot atšķirīgu produktu-motokrosa halli, motosporta tirgū. Mērķis ir panākt produkta unikalitāti, lai pēc iespējas labāk apmierinātu klientu vēlmes, nepieciešamības un nodrošināt vēlmi atgriezties un izmanot halli treniņiem vai pat sacensībām.
Uzņēmums meklē iespējas, idejas, lai spētu veidot atšķirīgu produktu ar trūkstošajām vērtībām parastajās mototrasēs- seguma kvalitāte, apgaismojums, klientu uzklausīšana, organizatoriskās spējas u.t.t- ko nevar nokopēt Mūsu konkurenti.
Tiek noteikta augstāka cena par esošajiem līdzīgajiem produktiem tirgū, veidojot zīmola lojalitāti un stiprinot klientu lojalitāti. Uzņēmuma esošā lojalitāte aizsargātu kompāniju no konkurentiem. Pircēji mazinātu kaulēšanās spēku, jo produkts viņiem ir unikāls un nepieciešamība. Jaunienācējiem, mototrases halles izveidē būtu grūtības, jo klientu uzticība zīmolam strādā kā jaunienācēju barjera. Aiztājējprodukti- trases brīvā dabā -spētu pildīt zemkākas kvalitātes funkciju, bet nav spēja lauzt klientu lojalitāti uzņēmumam.
Atšķirīgā stratēģija strādās vislabāk, kad tiks diferencēts produkts- trases dažādošana, papildus jauni produkti u.t.t un klientam tas būs nepieciešams. …

Author's comment
Atlants