Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 1.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 2.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 3.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 4.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 5.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 6.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 7.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 8.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 9.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 10.
  • Samples 'Skolēna izpētes plāns un raksturojums', 11.
Extract

Skolēns apgalvo, ka cenšas mācīties labāk, lai vairāk zinātu un prastu nākotnei un, lai viņu uzslavētu skolotāji, vecāki un klases biedri. Viņš nevar mācīties labāk, jo viņam nepatīk mācīties un viņš nevar sevi piespiest mācīties. Iegūstot sliktu atzīmi, viņš nedomā, ka klases biedri smiesies par viņu, bet viņam nepatīk, ka vecāki un skolotāji būs neapmierināti un viņam kaut ko nenopirks. Skolēna sekmju līmenis ir vidējā līmenī, mājas darbus pilda katru dienu, jo viņu kontrolē vecāki.
Skolēnam ir ģimenē uzticēti pienākumi: trauku mazgāšana un kartības uzturēšana savā istabā. Viņš ir mazliet nepatstāvīgs, jo apģērbu viņam katru dienu gatavo māte. Brīvā laikā viņš spēlē futbolu, datorspēles, katru vakaru lasa grāmatu (vecāku noteikums – vismaz viena grāmatas nodaļa dienā). Skolēns papildus nodarbojas ar māti (angļu valodas skolotāja) ar angļu valodu. Viņam patīk apmeklēt ekskursijas ar klasi. Viņš reti apmeklē kinoteātri un teātri, patīk apmeklēt baseinu. Negatīvu paradumu nav.

Author's comment
Atlants