Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 1.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 2.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 3.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 4.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 5.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 6.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 7.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 8.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 9.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 10.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 11.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 12.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 13.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 14.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 15.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 16.
  • Research Papers 'Sirreālisma ģēnijs Aleksandrs Makvīns', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  APĢĒRBA UN MODES ATTĪSTĪBAS TEORIJAS    4
  ALEKSANDRA MAKVĪNA IETEKME UZ MODI UN DIZAINU    6
  SIREĀLISMS UN TĀ IZPAUSMES    7
  MAKVĪNA MODES NAMS MŪSDIENĀS    10
  GALVENIE SECINĀJUMI    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI AVOTI    12
Extract

Galvenie secinājumi
1. Visas pasaules senās ciltis neveidoja apģērbu pēc viena noteikta principa – dažādos pasaules reģionos dzīvojošām sociālajām grupām bija atšķirīgi cēloņi apģērba radīšanai, ko ietekmēja dzīves apstākļi, fiziskā uzbūve, rakstura īpatnības u.c. apstākļi.
2. Modi veido noteikta laikmeta cilvēki, personības, kas ietekmē, veido, pārveido un attīsta gan modes industriju, gan arī apģērba jomu, nozari kopumā, kā un kāpēc cilvēki ģērbjas, kam pievērš uzmanību un kas tiek atzīst par labu esam.
3. Aleksandra Makvīna skates bija provocējoši, kreatīvi priekšnesumi, kas apvienoja mākslu un tehnoloģijas, radot dramatiskus stāstus. Prese azartiski aprakstīja šos savādos šovus un salīdzināja viņu ar Žanu Polu Gotjē.
4. Daudzi sirreālisma simboli turpina tik pastāvīgu dzīvi modē, ka tos sen neviens vairs neuzskata par ekstravaganci. Lūpas joprojām ir viena no jutekliskākām zīmēm. Sirreālisms tās izrāva no iepriekšējām interpretācijām, kad runa bija tikai par to nospiedumu, nojausmu.


Author's comment
Editor's remarks
Atlants