Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 1.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 2.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 3.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 4.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 5.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 6.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 7.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 8.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 9.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 10.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 11.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 12.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 13.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 14.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 15.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 16.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 17.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 18.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 19.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 20.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 21.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 22.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 23.
  • Research Papers 'Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma iespējas viesu namu sfērā    5
1.1.  Viena no tūrisma industrijas daļām ir viesu nami    5
2.  Viesu namu raksturojums Kuldīgas rajonā    6
3.  Reklāmas nozīme tūrismā    7
3.1.  Kas ir reklāma    7
3.2.  Reklāmas izmaksas plānošanas metodes    8
4.  Aptauja analīze    11
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras saraksts    17
  Anotācija    18
  Annotation    19
  Pielikumi    20
Extract

Savam zinātniski pētnieciskajam darbam izvēlējos tēmu „Reklāma kā veicinošs faktors viesu namu attīstībai Kuldīgas rajonā”. Manu izvēli noteica tas, ka mani interesē tūrisms uzskatu, ka šis pētījums var noderēt viesu namu īpašniekiem, lai palīdzētu piesaistīt savam viesu namam pēc iespējas vairāk apmeklētāju.
Pirmais, ar ko sastopas klienti, ja vēlas apmeklēt kādu viesu namu, ir reklāma. Reklāmai ir noteicoša loma , jo pēc reklāmas tiek novērtēts viesu nams un izlemts, vai to apmeklēt. Reklāma ir viens no faktoriem, kurš ietekmē izvēli.
Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Reklāmas galvenais mērķis ir radīt pieprasījumu, citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas atrodamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs, žurnālos un internetā), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos.…

Author's comment
Atlants