Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi', 3.
Extract

Reklāmas definīcija. Reklāmas loma, mērķi, uzdevumi.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver:
reklāmu (advertising);
preču realizācijas stimulēšanu (sales promotion);
sabiedriskās saskares (public relations);
personisko apkalpošanu (personal selling).
Šo kompleksu sauc arī par preču virzīšanas metodēm tirgū.
Reklāma ir produktu virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.…

Atlants