Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa. Pirkšanas lēmumu pieņemš', 1.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa. Pirkšanas lēmumu pieņemš', 2.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa. Pirkšanas lēmumu pieņemš', 3.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa. Pirkšanas lēmumu pieņemš', 4.
Extract

Patērētāju uzvedību, uzņēmējs ietekmē, gan psiholoģiski, gan uz emocijām balstoties , gan pēc sociālā stāvokļa, pēc piederības, kā arī pēc etniskā izvietojuma, gan pēc personiskām vajadzībām, kas ir vistiešākie patērētāju piesaistes veidi, lai pircējs iegādātos preci.
Dotajā brīdī, Latvijā ļoti labi var novērot patērētāju uzvedību, proti krīzes laikos, cilvēki turpinās iegādāties pārtiku, zāles, pirmās nepieciešamības preces, bet kurām nav iedomājam izdzīvošana, bet luksus precēm nepievērsīs uzmanību, līdz ar to uzņēmējiem ir nepieciešams, loti smagi strādāt pie tā , lai patērētāji turpinātu iegādāties viņu ražotās preces un iespējams vēl piesaistīt jaunus pircējus, lai to izdarītu ir nepieciešamas jaunas idejas , kas piesaistītu pircējus. …

Author's comment
Atlants