Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pilnīga konkurence, pilnīgs monopols, monopolkonkurence un oligopols', 1.
  • Summaries, Notes 'Pilnīga konkurence, pilnīgs monopols, monopolkonkurence un oligopols', 2.
Extract

Pilnīga konkurence:
-Liels pārd. un pirc. skaits;
-Tirgus dalībniekiem pilnīga informācija par cenām, kvalitāti;
-produkti ir identiski(nevar atšķirt);
-Nav šķēršļu ieejai tirgū vai tā atstāšanai;
-Neviena firma nevar būtiski ietekmēt vai kontrolēt tirgus cenu.
-Nav jēgas reklāmai->identiskas preces
-Tikai P.k. apstākļos AR=MR=P
-Vienas firmas D ir horizontāla taisne, nozares D- tipiski lejupslīdoša
-Var mainīt TIKAI ražošanas apjomu, lai gūtu max kopējo peļņu
-Atsevišķas firmas(pārdevēja) produkcijas D p.k. apst. Ir absolūti elsastīgs, jo viena no p.k. tirgus pazīm.ir katras firmas nelielais īpatsv.nozares produktā, līdz ar to atsevišķa firma nespēj ietekmēt tirgus P
-Kad MR=MC max kopējā peļņa…

Author's comment
Atlants