Evaluation:
Published: 02.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 1.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 2.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 3.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 4.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 5.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 6.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 7.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 8.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 9.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 10.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 11.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 12.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 13.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 14.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 15.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 16.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 17.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 18.
  • Research Papers 'Informācijas tehnoloģiju pielietojums pirmsskolas izglītības iestādēs', 19.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Informācijas tehnoloģiju ietekme uz sabiedrību    4
2.  Zināšanu sabiedrība    5
3.  Informācijpratība un datorpratība    8
4.  Informācijas tehnoloģijas pirmsskolā    10
4.1.  Priekšrocības un trūkumi    10
4.2.  Dators un bērns    11
5.  Pirmsskolas/sākumskolas vecuma bērnu aktivitātes, izmantojot datoru    12
6.  Izglītojošas datorspēles pirmsskolas vecuma bērniem    13
6.1.  Labākās izglītojošās datorspēles maziem bērniem    14
6.1.1.  Atmiņas spēles    14
6.1.2.  Puzlas    14
6.1.3.  Dinozaurs dallija māca skaitļus    14
6.1.4.  Ziņkārīgais džordžs    15
6.1.5.  Pūķu stāsti māca un lido ar pūķiem    15
  Secinājumi    16
  Izmantotie resursi    17
Extract

Secinājumi
1. Izglītības iestādēs ir jābūt pieejamiem datoriem, jo ir daudz programmas un materiāli, kas varētu veicināt bērnu attīstību tādās jomās kā matemātika, loģika, valoda u.c.
2. Labākā datorprasmes apgūšana ir bērna pašmācība, jo tādejādi bērns pats spēj atrast risinājumu un pieeju katrai programmai, kas savukārt radīs lielāku interesi par datoru kopumā.
3. Gan pedagogam, gan bērnam ir jāprot strādāt ar datoru, jo mūsdienās pārsvarā viss mācību process ir balstīts uz informācijas tehnoloģijām.
4. Darboties ar datoru ir jāsāk pirmsskolā, jo bērnam būs vieglāk apgūt mācību vielu skolā, kā arī tas atvieglotu informātikas skolotāju darbu, jo bērniem jau būtu apgūti datorprasmes pamati.

Atlants