Evaluation:
Published: 15.11.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga koncepcijas praktiski piemēri', 1.
Extract

1)Produkta koncepcija – piemērs - SIA „Double Coffee” – pircējs dos priekšroku precēm ar labāku kvalitāti, dizainu un citiem kvalitātes kritērijiem. Double Coffee produkcijas pārdošanu pozitīvi ietekmē plaši pazīstamais zīmols, kas saistīts ar augstu kvalitāti un plašu sortimentu. Pircējs salīdzina preces lietošanas efektu ar izmaksām, un pieņem tādu cenu kādu ir noteicis ražotājs, jo tā atbilst kvalitātei. Ļoti liela uzmanība tiek veltīta atšķirīgām klientu vēlmēm un vajadzībām, lai arī apkalpošana (ne tikai produkts) ir augstā kvalitātē.…

Author's comment
Atlants