Author:
Evaluation:
Published: 20.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 1.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 2.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 3.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 4.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 5.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 6.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 7.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 8.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 9.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 10.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 11.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 12.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 13.
  • Presentations 'Sociālie priekšstati par ideālu skolotāju/pasniedzēju', 14.
Extract

Hipotēze
Neviens cilvēks nav piemērots kļūt par skolotāju un mācīt, ja vien viņš neizjūt skolēnu kā veselumu, ar savām tiesībām un savu personību, un neuzskata to par mozaīkas bildes atsevišķu gabaliņu, vai garnizona karavīru vai valsts pilsoni. Cieņa pret personību ir gudrības sākums jebkura sociālā jautājuma risināšanai, un vispirms izglītībā.”
(Rasels)

Darba uzdevumi
Kas ir skolotājs?
Kādas īpašības piemīt skolotājiem?
Izprast, vai ir ideāli skolotāji?
Kāda ir skolotāju misija skolās?
Kādam ir jābūt profesionālam skolotājam? …

Atlants